KONTAKT
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Elektroniczna Skrzynka Podawcza działa w ramach rządowego projektu e-PUAP, który udostępnia platformę wymiany korespondencji elektronicznej między obywatelem a urzędem / jednostką.
ADRES SKRZYNKI PODAWCZEJ NA PLATFORMIE ePUAP –
/P1Mikolow/SkrytkaESP
Wszystkie dokumenty elektroniczne wysłane przez Elektroniczną Skrzyknę Podawczą muszą zostać podpisane jednym z dwóch typów podpisów:
- płatnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym
- darmowym podpisem potwierdzonym profilem zaufanym
W celu skorzystania z Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miasta Mikołów dostępnej na platformie e-PUAP, niezbędne jest spełnienie następujących warunków:
- założenie indywidualnego (darmowego) konta
- posiadanie profilu zaufanego lub certyfikatu kwalifikowanego
Akceptowane formaty załączników plików:
DOC, RTF, ODT, XLS, ODS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PNG, PDF, formaty kompresji ZIP, RAR
Godziny pracy Pani Intendent
pn 7.00-15.00
wt 7.00-15.00
śr 8.00-16.00
czw 7.00-15.00
pt 6.30-14.30